BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رویداد : الیمینیشن چمبر 2011
تاریخ : 20 فبریه 2011
مکان : اوکلند ، کالیفرنیا

کوفی کینگستن مقابل آلبرتو دل ریو ( نان-تایتل مچ )

هر دو نفر وارد رینگ میشن و بازی شروع میشه.آپر هند از دل ریو ، دل ریو بازوهای کوف یرو به رینگ پست میکوبه و حالا به رینگ برمیگردونش.حالا یه سری سابمیشن از دل ریو می بینیم.دل ریو با بادی لاک و هد لاک کوفی رو گرفته ، اما کوفی موفق میشه خودش رو آزاد کنه.حالا کوفی حمله رو شروع میکنه.میره برای ترابل این پارادایس که موفق نیست.یک کیک از کوفی و حالا کاور 1......2.... در ادامه دل ریو میره تا سوپلکس بزنه.اما بلاک میشه و کوفی موفق میشهاز بالای طنابها یه دراپ کیک بزنه و کاور 1.....2......دل ریو موفق میشه یه جی تی اس بزنه و کاور 1.....2....در ادامه کوفی کیک میزنه و کاور 1......2......در کرنر دل ریو موفق میشه یه نک بریکر بزنه.حالا دل ریو میره برای آرم بریکر و کوفی طاقت نمیاره و تپ اوت میده .

برنده : آلبرتو دل ریو


در بک استیج تاد با اج یه مصاحبه داره و سپس مکینتایر به ماجرا اضافه میشه و میگه اج چیز با ارزشی رو داره وسط میزاره و من میخوام اون رو صاحب بشم و ....


الیمینیشن چمبر اسمکدان ( قهرمانی سنگین وزن جهان )

اج ، وید برت ، ری مستریو ، کین ، درو مکینتایر و بیگ شو

به ترتیب کین ، مکینتایر ، وید برت میان.حالا تدی لانگ میاد و میگه دالف زیگلر که از این بازی کنار رفته بود بجاش بیگ شو تو مسابقه قرار میگیره.بعد از بیگ شو ، مستریو و اج هم میان.اج و مستریو بازی رو شروع میکنن.هر دو یه سری حملات رو دارن.در ادامه وید برت بیرون میاد و میره سراغ ری .اج و ری تیمی کار میکنن و برت رو میزنن.در ادامه برت میره تا فینیشر خودش رو بزنه که مستریو بدل میکنه و به قفس میکوبش.حالا آماده ی زدن 619 میشه که در برگشت اج یه بیگ بوت بهش میزنه.حالا بیگ شو میاد.بیگ شو موفق میشه یه پاک سازی کنه و همه رو بزنه و حالا میره سمت برت.حالا گلوی برت رو میگیره و چند بار به قفس میکوبش.

در انتها موفق میشه یه بیگ رایت هند بزنه و کاور 1.......2......3. وید برت حذف شد.در ادامه اج ، مکینتایر و ری میرن سمت بیگ شو و سعی میکنن بزننش که موفق نمیشن.کین میره و یه بیگ بوت میزنه.در ادامه ی همین حرکت ری مستریو 619 میزنه و آخرش اج یه اسپیر میزنه.حالا کین یه چوک اسلم میزنه و کاور 1......2......3. بیگ شو هم حذف شد.در ادامه ی بازی کین موفق میشه به مکینتایر هم یه چوک اسلم بزنه و اون رو هم حذف کنه.مکینتایر هم حذف شد.در ادامه ی بازی ری موفق میشه 619 رو روی کین اجرا کنه و در برگشت اج یه اسپیر به کین بزنه و کاور 1......2.......3. کین هم حذف میشه.

کین قبل از اینکه از قفس بره بیرون نفری یه چوک اسلم به هر دو میزنه.هر دو بالاخره بلند میشه و بازی ادامه پیدا میکنه.اج میخواد اسپیر بزنه اما موفق نیست و ری از پشت کاور میکنه 1....2...هر دو برای دقایقی خوب مبجنگن.بالاخره اج موفق میشه اسپیر رو بزنه و کاور 1..........2....... اما ری پین نشد.لحظاتی بعد میره تا 619 رو بزنه.میزنه و بعد اسپلش رو میزنه و کاور 1.......2........اج هم پین نشد.ری دوباره 619 میزنه و میره تا یه اسپلش دیگه بزنه که اج تو هوا یه اسپیر میزنه و کاور میکنه 1........2..........3. اج موفق میشه عنوان خودش رو حفظ کنه.

برنده و همچنان قهرمان : اج


بعد از مسابقه دل ریو میاد و به اج حمله میکنه.اون میره و آرم بریکر رو اجرا میکنه و داور ها موفق نمیشن این دو تا آزاد کنن.ناگهان موزیک کریستین زده میشه و اون میاد به دل ریو حمله مینه و اج رو محافظت میکنه.کریستین کیل سوییچ رو به دل ریو میزنه و رینگ رو ترک میکنه.بعد اج بلند میشه و جشن میگیره.

در ادامه در بک استیج مصاحبه ای با جری لاور میشه و اون در مورد مرگ ماردش صحبت میکنه و میگه خیلی براش سخت بوده.بعد در مورد قهرمانی امشب صحبت میکنه و میگه برنامه های زیادی برای رسلمنیا دارم و بازی رو می برم.

حالا بوکر تی به رینگ میاد و تریش استراتوس رو معرفی میکنه و تریش به رینگ میاد.تریش صحبت میکنه و میگه که یکی از مربیان برنامه ی تاف ایناف بود.تریش میکروفون رو میگیره و در مورد بازگشت راک هم حرف میزنه و ادای اون رو در میاره و ... بوکر به تریش میگه چرا امشب اینجا هستی و تریش میگه اومدم تا برد جری لاور رو ببینم.

پرومویی از فیلم د چاپارون تریپل اچ پخش میشه.



تگ تیم چمپیون

سانتینو و کازلاف مقابل هید اسلتر و جاستین گابریل

از اول بازی سانیتنو مارلا تا دقایقی سانتینو بازی رو تو دست داشت.بعد از این اسلتر و گابریل به صورت تیمی عالی کار کردند.بازی زیاد طول نکشید و این گابریل بود که با زدن یه 450 اسپلش به ولادمیر کازلاف اون رو کاور کرد 1......2.......3. تیم اسلتر و گابریل برای بار دوم موفق میشن کمربرند تگ تیم رو از آن خودشون کنن.

برنده و قهرمان جدید : اسلتر و گابریل


در ادامه در بک استیج د میز در حال مصاحبه هست.اون میگه سال 2011 سال د میز هست و من امشب بازی رو می برم.میگه هر کی که الیمینیشن چمبر رو ببره همون سروشتی رو پیدا میکنه که امشب سر جری لاور میاد.

در ادامه ویکی گررو در میون بووو شدید مردم وارد رینگ میشه.ویکی میگه دالف زیگلر یه خلق و خویی داره که نمیتونه خودش رو کنترل کنه و مرتکب اشتباه شد.میگه دالف پشیمون هست و از هواداران تقاضا داره تا تدی لانگ رو متقاعد کنن تا به دالف اجازه ی بازگشت بده.حالا آهنگ تدی لانگ زده میشه و اون میاد.تدی میگه قراره یه نفر امشب دوباره استخدام بشه .حالا آهنگ کلی کلی زده میشه و اون میاد.کلی میره دنبال ویکی گررو.

کلی به ویکی حمله میکنه که در همین حال لیکول میان و به کلی حمله میکنن.لیکول دو نفری روی کلی کار میکنن که حالا تریش استراتوس حرکت میکنه و به لیکول حمله میکنه.لیکول سعی میکنه به صورت تیمی روی تریش کار کنه ولی موفق نیستن و این تریش هست که روی اونها سینگچر و فینیشر خودش رو اجرا میکنه.بعد از این تریش و کلی با همدیگه خوشحالی میکنن و هوادارا خوشحال هستن.



دبلیو دبلیو ای چمپیون

د میز مقابل جری د کینگ لاور

بازی شروع میشه و هر دو کار رو آغاز میکنن.جری سریع رول آپ میکنه 1.....2...در ابتدا بازی رو جری در دست داره.اون یه سری پانچ میزنه.در ادامه بیرون رینگ د میز کنترل بازی رو تو دست میگیره و جری رو به رینگ پست میکوبه.اون رو به رینگ برمیگردونه.میز کنترل بازی رو تو دست داره.جری موفق میشه یه سوپـ.ر سوپلکس بزنه و کاور 1......2.....دوباره یه سری مشت و دراپ کیک از کینگ می بینیم.دوباره کاور 1........2....حالا جری میره سمت طنابها که فرست دراپ رو اجرا کنه اما رایلی دخالت میکنه و همین امر باعث میشه داور رایلی رو از ساختمون بازی ها بیرون کنه.

رایلی آرنا رو ترک میکنه.در ادامه جری بازی رو تو دست میگیره.میز میره بیرون رینگ.جری هم میره دنبالش و هر دو درگیر هستن.جری موفق میشه دو بار صورت میز رو به رینگ آنوسر بکوبه.میز رو به رینگ برمیگردونه و یه فرست دراپ میزنه و کاور 1........2.......در ادامه جری یه دی دی تی میزنه و حالا با دستاش آم رسلمنیا رو نشون میده.جری میره سمت طنابها و میخواد بالا بره اما د میز پاش رو به طنابها میکوبه و جری موفق نمیشه.هر دو درگیر هستن و روی هم کار میکنن.در انتها این د میز هست که موفق میشه اسکال کراشینگ فینالی رو روی جری اجرا کنه و کاور 1........2........3.

برنده و همچنان قهرمان : د میز


بعد از بازی تماشاگرا از بازی خوب جری لاور تقدیر میکنن و تشویقش میکنن.
دوباره پروموی 21 فبریه 2011 پخش میشه.
میریم به بک استیج و جان سینا در حال خوردن چیزی هست.تاد ازش می پرسه نظرت در مورد پروموی د راک در راء گذشته چیه و سینا میگه روی بازی امشب تمرکز کردم.
در ادامه مت استرایکر مصاحبه ای رو با سی ام پانک داره و پانک میگه نمی بینم که سینا من رو یا کس دیگه رو امشب بزنه.
پرومویی از رسلمنیا پخش میشه.



الیمینیشن چمبر راء ( نامبر وان کانتندر مچ )

رندی اورتن ، جان سینا ، سی ام پانک ، آر تروف ، جان موریسن و کینگ شیمس

موریسن و شیمس بازی رو شروع میکنن.نفر بعدی که به بازی میاد رندی اورتن هست.رندی همون ابتدا به هر دو حمله میکنه.موریسن رو به قفس میکوبه و به شیمس بیرون رینگ روی قفس یه دی دی تی میزنه.اورتن همچنان بر بازی تسلط داره.رندی موفق میشه یه سوپـ.ر سوپلکس به شیمس و موریسن بزنه. رندی میره سمت سی ام پانک و منتظر هست تا بیرون بیاد.

پانک کمی ترسیده و حالا نوبت نفر بعدی میشه.نفر بعدی پانک هست.در قفسش کمی گیر کرد ولی نهایتا میاد بیرون.رندی شروع به حمله میکنه.رندی روی پانک تسلط داره و میفرستش تو رینگ.درگیری این دو تا نهایت به جایی میرسه که رندی آر کی او رو اجرا میکنه و پانک اولین حذف شده ی این بازی هست.پانک میره تا بیرون بره اما جنرال منجر راء یه پیغام میده و میگه سی ام پانک دوباره به بازی برگرده ، چون موقع بیرون اومدن کار درست انجام نشد !

نفر بعدی جان سینا هست که میاد.شیمس میره تا با سینا بجنگه.سینا رو میکوبه به قفس و میندازه داخل رینگ.سی ام پانک به بازی برمیگرده.شعار لتس گو سینا / سی ام پانک رو می شنویم.نفر بعدی ار تروف هست که میاد.شیمس میره تا به تروف حمله کنه اما تروف نمیزاره.درگیری بین شیمس و آر تروف ادامه داره.شیمس موفق میشه بیگ بوت رو به آر تروف بزنه و کاور میکنه 1.......2......3. اولین حذف شده آر تروف هست.رندی موریسن رو به قفس میکوبه.حالا رندی و سینا با هم میجنگن.

هر دو وسط رینگ روی هم کار میکنن که در این بین رندی اورتن از سوی هوادارا تشویق میشه.شمارش معکوس تموم میشه و پانک این بار درست بیرون میاد.بیرون رینگ رندی موفق میشه یه آر کی او به جان سینا روی قفس بزنه.پانک میاد وسط رینگ و ادای رندی اورتن رو در میاره و به رینگ مشت میکوبه.رندی میره سراغش و تو همین درگیری پانک موفق میشه جی تی اس رو به رندی بزنه و رندی اورتن هم حذف میشه.موریسن و شیمس با هم درگیرن.شیمس میره تا های کراس رو اجرا کنه اما موریسن نمیزاره و شیمس رو میزنه.حالا موریسن از قفس بالا میره و یه پرش روی شیمس میکنه و کاور میکنه 1.....2.......3. شیمس هم حذف میشه.

در حال حاضر سی ام پانک ، موریسن و جان سینا باقی موندن.سینا یو کنت سی می رو روی پانک میزنه و میره تا یه AA روی قفس بیرون رینگ بهش میزنه که جان موریسن میاد و نمیزاره.موریسن رو سینا کار میکنه.در ادامه موریسن یه کلوسلاین به پانک میزنه و کاور میکنه 1......2..... حالا سینا موفق میشه یه AA به موریسن بزنه و کاور میکنه اما سی ام پانک میاد و نمیزاره.جنگ میون این 3 نفر ادامه داره.سینا یه گوشه افتاده و جنگ میون پانک و موریسن ادامه داره.موریسن دوباره از قفس بالا میره تا این بار روی پانک بپره.اما این بار موفق نمیشه و پانک میگیرش و جی تی اس رو اجرا میکنه.کاور از پانک 1......2.........3. موریسن هم حذف شد.

فقط سینا و پانک باقی موندن.تشخیص برنده کار سختی نیست.د میز یه هیل هست و یه فیس باید تو رسلمنیا باهاش روبرو بشه ! سینا پانک رو بلند میکنه و یه AA بیرون رینگ روی قفس بهش میزنه.د ادامه کاور میکنه 1........2..........3. جان سینا موفق میشه بازی رو ببره و نامبر وان کانتندر برای عنوان دبلیو دبلیو ای بشه. اون حریف د میز در رسلمنیا 27 شد .


شوء در حالی به پایان رسید که جان سینا در حال خوشحالی بود !





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, ] [ 18:17 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg